poniedziałek, 1 grudnia 2014

NOTKA POWITALNA - WELCOME NOTE



Witam wszystkich na moim decu-blogu :)
Choć decoupagem zajmuję się (z przerwami) od dawna, dopiero ostatnimi czasy zaczęłam myśleć o założeniu własnego bloga i ten pomysł nie odpuszcza mnie na krok, ciągle siedzi mi w głowie, więc nie mam wyjścia;) Ale właśnie ponieważ od dość dawna decu z sukcesem wdziera się pomiędzy inne ważne punkty mojego dnia w codziennej batalii z 24-godzinną dobą, która nijak nie chce starczyć na wszystko, to będę tu zamieszczać nowe rzeczy na zmianę z nieco (a czasem sporo) starszymi.  

Welcome to my decu-blog :)
Even though I started my adventure with decoupage pretty long time ago, the idea of starting my own blog came to me quite recently, but I can’t get it out of my mind, so I have no choice – here it is ;) 



Na początek, co by zacząć pozytywnie, dla kontrastu do tego, co za oknem, chciałabym Wam zaprezentować wiosenne pudełeczko. Okazało się bardzo fotogeniczne – bałam się, że aparat nie odda subtelnych odcieni, ale dobrze się spisał :) Jest to metalowe pudełko o średnicy ok.20cm. Motyw jest na tyle ozdobny, że nie nakładałam już lakieru do spękań. Całość zabezpieczona wielokrotnie lakierem akrylowym.

I chose my spring box for the beginning, as a contrast to what is happening behind the window now:) the box turned out to be very photogenic – I was afraid that photo wouldn’t express shades of green and light-brown of the background, but the camera did a great job :)









I na koniec tej notki inauguracyjnej, moja ulubiona praca decu – różany zeszycik. Z przodu po naklejeniu motywu, wycieniowaniu i zabezpieczeniu całości, nałożyłam lakier 2-składnikowy (Crackle Sottile) i wypełniłam spękania bitumą. Na koniec zeszycik polakierowany lakierem w sprayu do spękań i już na prawdę na sam koniec – lakierem akrylowym.

And last, but not least, my favourite – rose notebook. Front is covered by Crackle Sottile with Bitumen. Finishing touch: gloss transparent varnish and acrylic varnish.




Mam nadzieje, że zarówno blog, jak i zamieszczane prace spodobają się Odwiedzającym i że uda mi się kogoś zainteresować na tyle, żeby w ogóle został Moim Odwiedzającym :)

Hope you like it and of course don't hesitate to ask, comment and follow! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz